donderdag 9 februari 2012

Mannenkaarten




4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk.
    Nooit makkelijk om een mannenkaart te bedenken of heb jij daar geen moeite mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik weer Ad is heel blij met zijn mooie kaart.
    De andere mannen kaarten zijn ook een plaatje om te zien.
    Zo heb ik ook weer een leuk idee voor een mannenkaart.
    Vind ik altijd moeilijk, groetjes aan Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou was wel een verrassing hoor een kaart voor mij.
    Wel heel leuk en een mooie kaart hoor.
    groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannenkaarten!!!Vooral die met de auto's vind ik helemaal top!!Knap hoor, hoe jij dat steeds weer bedenkt.

    liefs, Erma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette