vrijdag 20 juli 2012

Toch nog maar weer een kaartje van deze serie gemaakt, een beetje geplukt en een beetje van mezelf.
Soms moet ik mijn creativiteit even oppeppen via internet, maar eenmaal bezig wordt het toch anders.
Ik ben nu bezig een babyalbum te maken ervan, maar dat gaat wel even duren.
Het gaat ook mooi weer worden dus dan ben ik in de tuin bezig en ligt de rest even stil tot laat in de avond. We hebben nog niet veel gehad dus moeten ervan genieten, plantjes in de bakken gaan ook verpieteren met al die regen, en wil toch ook wel weer wat op de bbq.

Ik snap nog steeds niet veel van mijn blog, wil zo graag een bedankje zetten voor al diegeen die reageren op mijn blog maar krijg het niet voorelkaar. Zie bij andere dat als je reageert op hun kaart een bedankje staan. Niet het bedankje van de volger maar van je eigen blog. Misschien kan iemand mij helpen. Gre heeft ook al haar best voor mij gedaan en ben alweer een stukje wijzer, maar dit snap ik niet, net als dat ik per ongeluk tijdens een uitprobeersel volger ben geworden van mijzelf. Nou ja, dat is toch van de gekke, en niet weg te krijgen.
Maar durf eerlijk gezegd ook niet erg, ben bang dat ik mijn met heel veel moeite opgezette blog verwijder, want zo'n oen ben ik .

Dus nu daarom maar zo: allemaal heel hartelijk bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn kaarten.
Wens jullie allemaal een stralend weekend en heel veel hobbyplezier.
Geniet van het zonnetje want hij is zo weer weg.
Liefs Henriette

4 opmerkingen:

  1. hoi hoi
    wat een lief kaartje
    zat net te bedenken wat ik zou gaan maken maar dit word het
    heb ook nog graphic 45 papier liggen
    dus zoiets ongeveer

    en henriette als je zo n leuk bedankje wil
    moet je aan degene vragen die je bloglayout heb gemaakt dan krijg je een bijpassende van je blog
    dat is heel mooi
    je hebt trouwens ook een mooi bloglayout hoor
    hopelijk weet je nog waar je je layout vandaan hebt succes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gre weer voor de tip, en je reactie op mijn kaartje. Ben benieuwd naar je creatie.
      liefs Henriette.

      Verwijderen
  2. Ohhhh hij is weer schitterend een beetje van je zelf en een beetje van h........
    Mooi gedaan hoor, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart Henriette, ik vind hem werkelijk super. Je smelt toch weg bij dat papier. Heb het zelf ook moet dus eerdaags ook weer snel aan de gang. En wat betreft je berichtje als bedankje, je bedoelt waarschijnlijk als iemand reageert dat je dat ziet staan, ik zal morgen even voor je kijken hoe ik dat heb gedaan, je hoort van me meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette