donderdag 18 oktober 2012

Gister toch maar weer een kerstkaartje gemaakt.
Over de sneeuw ben ik niet zo te spreken.
Maar las op het blog van Anita dat zij over liquid applique te spreken was.
Dank je wel voor de Tip Anita.
Ik heb ingekleurd met Derwent, maar heb nog niet veel kleurtjes dus moest doen met hetgeen ik had.
Heb ook hier en daar gesmokkeld met een gelstift.
Ben nog niet er zo in thuis met inkleuren, heb wel terpetine gebruikt voor de derwent.
Papier is van Marianne
Stempel van kruidvat
Parels action
Joy stencil frame rechthoek 6002/146 en Stencil hoek 6002/0148
Creatable groot ovaal (Petra).
3 D sneeuw van Viva decor.

5 opmerkingen:

  1. een heel leuk kaartje
    en je hebt ook mooi gekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette,
    Wat een mooi kaartje in deze -echte- kerstkleuren..het inkleuren gaat al prima zo te zien..ik vind je kaartje echt..LEUK..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Henriette alle begin is moeilijk toch, het ziet er mooi uit je kerstkaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan hoor Henriëtte wat betreft de tip, is helemaal geen duur spul en het effect is prachtig, probeer het maar eens. Ben benieuwd, maar wat is je kaartje super geworden, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige easelkaart Henriëtte.
    Heel mooi in deze kleuren, dat is echt Kerst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette