donderdag 29 november 2012

EXTRA challenge op het HH-blog

Ik wil graag met deze leuke extra challenge meedoen bij http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   die vandaag van start gaat.
En dit is wat je kan winnen, deze schitterende prijs:
Craftables stencil carrousel van Marianne Design

Het is de bedoeling dat je en creatie laat zien uit het afgelopen jaar waar je iets mee hebt.
b.v. een dierbare herinnering gemaakt,
waar je misschien iets mee heb gewonnen,
of vooor een geliefde
of de geboorte van een kind enz. enz.

Dit is hetgeen waar ik een dierbare herinnering aan heb  de trouwfoto's
van mijn overleden Moeder en Schoonmoeder.
Heb er ook een kaart van gemaakt.



Links mijn Schoonmamaatje  en rechts mijn Moedertje,  lijstjes heb ik opgepimpt met bloemetjes, flesje versierd met labels en de potjes met kaarsen ook opgepimt.
Rozenblaadjes en een envelopje met spreuk erop gemaakt.

Nog een setje kaarsjes erbij opgepimt met nog een flesje met zijden rozen.
en dan mijn kaartje met Trouwfotovan Mams.

Dit is mijn dierbare herinnering die heb ik voor Moederdag dit jaar gemaakt en zo maak ik ieder jaar wat voor hun beiden op Moederdag.

Dus lieve bloggertjes deze  Extra Challence loopt tot  26 december 18.00 uur.
Neem een duik in je archief en doe mee.
Wel even volger worden van deze site en het HH logo op je blog plaatsen.
Veel succes iedereen.

groetjes Henriette.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    Wat een leuke Challenge is dit hé?? zo leuk om je dierbaarste/mooiste creatie weer eens te voorschijn te halen...mooi jouw Moederdag memories... Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette, ik zie op mijn eigen blog dat jij dit prachtige setje wilt mee laten doen bij het HH-blog maar je hebt hem nog niet gelinkt, klopt dat??????? Dat zou zonde zijn want je bent 1 van de deelnemers die alle regels keurig heeft gevolgd dus ik wil je er natuurlijk wél graag ook zien staan. Als het soms niet lukt met de nieuwe Mr.Linky geef dan maar een seintje dan help ik je wel eventjes.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me heel goed voorstellen dat dit je heel dierbaar is Henriette en dat je daarmee mee wilt doen met de extra challenge. Mooi geschreven ook en het ziet er heel mooi uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je nu gedaan hebt is prima hoor, je hebt je creatie goed gelinkt en de verhalen die op het HH-blog staan zijn van het design-team. Jouw verhaaltje staat hier al op je eigen blog en dat is de bedoeling. Helemaal TOP! Ik zou niet weten wat er nog anders zou moeten. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie creaties met een bijzonder verhaal. Je hart ligt in deze creaties dat is wel te zien!
    Dankjewel voor het meedoen aan de extra challenge bij hobbyhome.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tafereeltje zeg prachtig!

    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er snoezig uit allemaal:) Heel erg mooi! Liefs Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er allemaal prachtig uit, Henriette! Good memories!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette