woensdag 12 december 2012

Hoe mal kun je zijn! Had al mijn kersthobbyspullen al opgeborgen, had er een beetje genoeg van, tot ik tot mijn schrik tot de ontdekking kwam dat ik meedeed bij Kaarten maken met Tiets met deze leuke digi van Krista van  http://www.saturatedcanary.blogspot.nl/ )
Dus de hele boel weer te voorschijn gehaald  en dit is het geworden een deurhanger.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent potloden.

Iedereen bedankt voor jullie reactie op mijn vorige kaartje, geweldig leuk om te lezen.
Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Henriette.

8 opmerkingen:

  1. Hoi henriette,

    Wat een mooie deurhanger heb je gemaakt...lief dat afdrukje en de gebruikte mallen..passen er prima bij..toch nog een geslaagd kerstproject...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie van een deurhanger erg mooi geworden hoor Henriette, en uhhhh wel even bij de les blijven he meis.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je deurhanger schitterend Henriette.
    Je hebt je spulletjes niet voor niets opgezocht.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige deurhanger Henriëtte, erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jeetje en toen moest je je spulletjes weer tevoorschijn toveren Henriette en meis wat heb je er een schitterende hanger van gemaakt, ik vind hem helemaal super geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend hoor, echt heel mooi gedaan!Leuk projectje zo.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een deurhanger, Henriette! ... ik ben nog steeds bezig met mijn kerstkaarten ... bijna klaar! Now dreaming of a white christmas ...

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette