zondag 17 november 2013



Hallo Allemaal,
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgertjes van harte welkom heten, super dat jullie mijn blog willen volgen. Dan wil ik een ieder bedanken voor de reacties op mijn kaart. Vind het geweldig leuk om een reactie te krijgen maar ook  om bij jullie langs te komen, hoewel dat niet altijd lukt bij sommigen, weet niet waar dat aan ligt, helaas.
Dan wil ik toch voor alle eerlijkheid laten weten dat de plaatjes van Mo Manning niet door mij zijn ingekleurd maar zo gekocht als vel  en niet als stempel, ook van deze kaart is een plaatje en geen stempel.

Gebruikte materialen:
Plaatje van Mo Manning (geen stempel)
Distressed Dolly van Jim Holtz.
Snowflake                   ,,      ,,
Frostyville Border van Memory box
Lindeman Snowflake ,,   ,,   ,,      ,,
Noor mal
In Shape  van Crealies
Rondom met Panpastel 580.8 gekleurd is echter niet te zien op de foto.

Wens jullie allemaal veel hobbyplezier en tot ziens.
liefs Henriette

2 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    Deze plaatjes zijn zó prachtig en lijken net ingekleurde stempels, deze kaart is ook weer schitterend, mooie mallen gebruikt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lief en schitterend kaartje is dit Henriette, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette