zaterdag 17 november 2012

Hallo allemaal,

Even de kerstkaarten aan de kant gedaan en me gestort op een vintage kaartje.
Onderhand met een schuin oog naar de Sinterklaas intocht gekeken in Roermond.
Ja ik weet het, moet dat toch al ontgroeid zijn, maar jammer dan, ik kan er nog steeds van genieten.
En dan al die lekkere dingen, pepernoten in allerlei smaken, speculaas (op brood ook zo lekker) en marsepein en zo'n heerlijk stuk warme banketletter met warme chocolade met slagroom.
Ooooow jammie jammie. Hoezo ik een snoepert. hihi

Een ieder weer bedankt voor jullie lieve berichtjes en ik heet Akkina welkom op mijn blog.
Gezellig dat je langs kwam en volger bent geworden, bedankt.

Allemaal een hele gezellige dag toegewenst
liefs Henriette.

8 opmerkingen:

  1. Wauw Henriette wat is je kaart super geworden, en wat een schitterende mallen heb je gebruikt. Ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een chic kaartje Henriëtte.
    Prachtige mallen heb je hiervoor gebruikt en het plaatje is ook al zo lief.
    Geweldig gedaan!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriette,
    Wat een lief kaartje is dit, schattig plaatje, mooie mallen..echt een schatje weer en.. wat dat snoepen betreft mmm..maar vor mij allemaal verboden...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Henriette, het is inderdaad leuk om tussendoor weer eens wat anders te maken.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft niks hoor dat je met een schuin oog naar de intocht hebt gekeken Sinterklaas is tenslotte 1 groot Vintage plaatje, ik vind je kaartje prachtig geworden Henriette.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Ik was gisteren in een hobbywinkel en zag die stans die jij gebruikt heb als achtergrond, ik twijfelde nog... uiteindelijk niet gekocht maar stempels en papier. Hij is erg mooi geworden!! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende vintage kaart, Henriette! Heerlijk toch die Sinterklaastijd, geniet van al dat lekkers!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette