woensdag 14 november 2012

Hallo lieve Bloggertjes,

Vandaag een opdrachtje gemaakt.
Op de foto ziet mijn merciboom er toch een beetje raar uit zie ik nu.
Had hem toch wat lager moeten nemen, maar goed volgende keer beter.

De stansjes zijn van Tim Holtz
En arreslee rnet hertje en kerstster van Marianne Design.
Papier van Action.

M'n trouwe volgertjes weer gezellig dat jullie een berichtje achterlieten, bedankt daarvoor.
En wil Riet welkom heten op mijn blog, reuze gezellig.

Iedereen weer een gezellige voortzetting van de dag gewenst.
Wat een heerlijk weertje vandaag, ik heb er van genoten en hopelijk jullie ook.

Lieve groetjes Henriette.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette

    Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt en mmmmm ik zou willen dat hij voor mij was.
    Ik heb ook genoten van het weer, lekker een rondje gefietst en daarna nog wat geknipt met dit weer zie je het goed.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette,
    Wat een mooie kerstboom heb je gemaakt...lekker met de reepjes en..ik kan niet zo goed zien, hoe je kaart gemaakt is..maar hij is wel heel mooi...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de foto even vergroot dan zie je wel beter hoe hij er uit ziet! Erg mooi gemaakt Henriëtte en leuk om kado te geven!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik zie je kaartje goed hoor Henriette en wat is dit super geworden zeg zo met die merci erin verwerkt. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een super mooie kaart geworden en ziet er goed uit .
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto is misschien niet zo goed genomen, maar 'k zie dat het resultaat toch heel, heel mooi is en dat is toch het voornaamste, nietwaar?
    Een prachtcreatie Henriëtte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een mooie kaart hoor ,bedankt dat je volger bent geworden ik ook bij jou dus,
    ik maak niet zoveel kaartjes maar wel foto boeken doe ik heel graag
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige creatie, Henriette! Zo'n leuk idee een kaart met een kadootje en dan ook nog chocola!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette