vrijdag 23 november 2012



Hallo Allemaal,

Jawel,  weer een berenkaartje, kon het niet laten.
Gelijk maar even mijn troetelberen laten zien.
Jullie mochten eens gaan denken dat ik niet van beren hou. hihi
Maar heb ook jarenlang me bezig gehouden met fimo
Eerst Fantasiepoppen  van fimo en zelfhardende klei
en toen ging ik over op het kleinere fimowerk.




En hieronder is een muziekdoos en draait in de rond.


Nou lieve volgertjes dat was het weer voor vandaag, Wens een ieder een hele gezellige dag.
Liefs Henriette

5 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    Wat leuk...je hele verzameling beertjes, die van Fimo zijn ook schattig..en je kaartje is ook weer heel mooi geworden...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al wat ik hier zie ziet er zo schattig en mooi uit.
    Super knap gemakt Henriette.
    Je bent toch niet gestopt met je fimo?
    't Zou zonde zijn, je kan het zo goed.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een schitterende foto's heb je geplaatst Henriette, helemaal super wat je ons allemaal laat zien inclusief je schitterende berenkaartje, helemaal top meis. Zo mooi en lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat ontzettend knap dat je die beertjes heb gemaakt!! Zien er enomr schetig uit! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette