woensdag 21 november 2012

Hallo lieve bloggertjes,

Vond dit als berenliefhebster zo'n schattig plaatje (gevonden op internet) daar moest ik wat van maken.
En dit is het geworden. Zelf vind ik het een lieverdje al mag je dat niet zeggen van jezelf, maar vooruit.

Vandaag is het me dan ook eindelijk gelukt om een candy te plaatsen.
Snapte maar niet hoe dat moest maar met behulp van mijn zoon staat het er nou op.
Was ook grote schrik vandaag, wou dus dit fotootje plaatsen op mijn blog,
kreeg ik melding dat ik geen ruimte meer had. Balen als een stekker dus.
Weer zoon erbij en wat bleek mijn fotobestanden waren veels te groot wel 4 x mijn computerscherm.
Hij heeft wat gerommeld en tata daar kon Jetje weer foto's plaatsen.
Weet wel er zijn veel en veel ergere dingen, maar dit is toch superleuk om te doen.
Nou lieve volgertjes zoals altijd weer heel hartelijk dank voor jullie berichtje.
En tot de volgende keer.
Liefs Henriette



7 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    Prachtig kaartje heb je weer gemaakt..leuk de labels die je hebt verstopt..plaatje is ook een schatje en ja..eerst je foto's verkleinen in Paint anders hou je geen ruimte over...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook een schattig plaatje en het kaartmodelletje vind ik ook helemaal super.
    Schitterend gemaakt Henriette.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henriette ik vind het een schitterende kaart.
    Leuk met de labels.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Henriëtte, leuk met die ingestoken kaart en labeltjes! Een mooi modelletje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Henriette, ik vind hem helemaal super geworden. Een toppertje weer. Gelukkig kun je weer foto's plaatsen, wist niet eens dat je een limiet hebt, oh jeeh zal eens uitzoeken hoeveel foto's je ongeveer kunt plaatsen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh WOW, wat een prachtige creatie ... echt een kunstwerkje! Heel knap gedaan, Henriette! Zo leuk met al die labels en een super mooi plaatje heb je gebruikt voor deze kerstkaart!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette