zondag 11 november 2012

Hallo lieve volgertjes,
Kwam dit kaartje tegen als workshop en heb die gelijk gemaakt voor een dinnetje.
Vond het zo'n schattig plaatje .
Als ik dan in mijn hobbyhokkie bezig ben, moet ons hondje er ook altijd met zijn snuffertje bij.
Liefst op ooghoogte, zodat hij alles kan overzien en  dan ook nog in het zonnetje achter het raam.
Maar na een kwartiertje heeft hij het gehad en wil weer met vier pootjes op de grond en gaat slapen onder mijn bureau.


Wat super, weer een volgertje erbij. Welkom Karla, leuk dat je me komt volgen.
Dan wil ik jullie weer hartelijk bedanken voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaart.
Wens jullie nog een gezellige voortzetting van de zondag en een leuke Sinte Maartenavond.
Liefs Henriette

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig lie kaartje heb je gemaakt Henriette, wat een leuk modelletje is dit trouwens. En wat heerlijk gezellig toch dat je hond lekker bij je wilt zitten met knutselen, leuke foto trouwens.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Henriëtte, leuk model!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Henriette en inderdaad het is een schattig plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi henriette,

    Prachtig kaartje heb je gemaakt, leuk model..lief plaatje..schattig en ..gezellig zo'n hondje (is het een boerenfoxje?) dat bij je komt liggen..ik krijg meestal gezelschap van 2 katten..ook leuk..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooi kaartje met inderdaad een super lief plaatje.
    Gezellig knutselen met je hondje in de buurt. Dan heb je altijd een hobbymaatje.
    Zet die ook af en toe een stempeltje?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriëtte,
    geweldige mooie kaartjes zie ik hier staan.
    ik kom zeker weer terug om naar je mooie kaartes te kijken.
    Lieve groetjes Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette