donderdag 8 november 2012



Hallo Allemaal,
Nu maar eens een oud modelletje opgedoken die ik ooit al eens eerder heb gemaakt.
Maar nu in andere kleuren en er een andere zwaai aan gegeven.
Ik vind dit zelf een heel leuk model omdat je er bijna van alles in kan doen.
Voor de baby slabbetje of sokjes, cadeaubon, uitnodiging enz.voor elke gelegenheid wat.
En natuurlijk weer mijn favoriet labels.

Papier is van Maja Designe Vintage Summer (althans de binnenkant met tekst).
Buitenkant en labels weet ik niet meer had er nog een stukje van ligen.
Stansen van Tim Holtz.
Digi Magnolia en ingekleurd met Derwent.
Kerststempel is van Kruidvat.

Wat leuk weer een volger erbij, Viera Obcovicova van harte welkom, gezellig dat je mij komt volgen.
Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn kaart en ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.
Liefs Henriette.

5 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat heb je dit geweldig gemaakt Henriette, ik vind het helemaal super. Echt gaaf.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Henriette, ik ben gelijk volger geworden van je Blog.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriette,
    Wat is dit mooi zeg..is het ook een doosje ?? Of toch net zo plat als een kaart??? Mooie kleuren, echt super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk met al die labeltjes.
    Een mooie kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige creatie Henriëtte, erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette