maandag 5 november 2012


Hallo lieve volgertjes,

Nu maar eens een vintage labelkaart gemaakt.
Vond het zulke schattige koppies.
Op de labels kan tekst of wat anders op gedaan worden, maar dat is in afwachting waar of die naartoe gaat,
dus even niks op gezet. Het idee komt uit een jaar vol kant.

Verder wil ik graag Berlinde welkom heten als volger.
Reuze leuk om er weer een volger bij te hebben.
En natuurlijk weer alle trouwe volgertjes bedankt voor jullie lieve en leuke reacties op mijn kaarten.
Ik kijk er steeds naar uit om het te lezen en probeer ook zoveel mogelijk bij jullie langs te komen.
Hoewel ik bij sommige niet kan komen, zal wel aan mij liggen want ik ben nog steeds niet zo thuis op mijn blog maar als ik klik op jullie foto komt er geen blogadres of hoe het ook heten mag.
Maar het lijkt me ook leuk om bij jullie ook langs te komen en naar jullie creaties te kijken.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Henriëtte, wat een prachtige vintagekaart, erg leuk met die labeltjes, heel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    www.lindeshobbyblogje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi henriette,
    Deze labelkaart is ook weer erg mooi..leuk idee, prachtige plaatjes ..super mooi..

    Liefs van Ans..

    ps. als je op de reactie van iemand klikt, kom je ook op haar Blog..als het met de foto's niet lukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer schitterend deze labelkaartjes mooi gedaan Henriette, leuk dat je nu ook regelmatig iets plaats inplaats van alles tegelijk veeeeeel gezelliger toch.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik vind ze helemaal super geworden Henriette, wat een prachtig sfeertje, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette