dinsdag 6 november 2012




Hallo lieve volgertjes,
Hier ben ik weer met een hele uitdaging voor mijzelf.
Wat een gepiel om het kalendertje passend te maken, drie verprutst met snijden.
Dit modelletje gemaakt met dank aan Tiets.

Scrappapier van Basicgrey
Stempel Hanglar and Stanglar
Ingeekleurd met Derwentpotloden.

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.
En dank aan Ans voor de tip en Berlinde voor haar blog toevoegen.
Na mijn krabbel kom ik koekeloeren bij je .

Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Henriette

6 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    WOW..wat een leuk idee..mooie kleuren, prachtig toch dat blauw met bruin ..leuk met de kalender..ziet er prachtig uit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriëtte, leuk dat je ook volger bent geworden bij mij!
    Wat een geweldig mooi kaartje is dit, een leuk modelletje en dat kleine kalendertje is echt super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Henriette, en die kleuren blauw met bruin helemaal super, maar je ziet de volhouder wint, ik vind het helemaal top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een juweeltje heb je der weer van gemaakt, mooie kleurenkombinatie.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt geweldig Henriette.
    Ik blijf het een leuk modelletje vinden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje zeg! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette