vrijdag 14 december 2012

Hallootjes, hier kom ik weer mijn Tag voor dag 3 laten zien voor voor 7 Tags of Christmas bij kaarten maken met Tiets.
De opdracht was winter, als ik er naar kijk krijg ik het al koud. brrrrrr
Het is wel aanpoken voor mij, kan er pas avonds laat mee beginnen en zie voor twaalven niet mijn bedje.
Foto wil dan ook niet lukken, te donker en flits is niet mooi dus moet wachten tot de volgende
ochtend dat het goed licht is, maar dan moet eerst ons hondje eruit want die staat dan met gekruiste pootjes. En ach hij is gewend van het vrouwtje dat ze een lange wandeling met hem maakt, hoewel het niet meevalt met die kou, ben er nog steeds niet aan gewend. En ach, als je hem dan zo vrolijk ziet rennen en met stokken sjouwen dan is het toch een feestje.

Iedereen een gezellige dag, hier laat langzamerhand het zonnetje zich zien.
Een ieder weer bedankt voor het reageren op mijn kaartje.

Liefs Henriette.

5 opmerkingen:

  1. Mooie Tag Henriette.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is ook heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriette,

    Mooi hoor...leuk in die ijzige kleuren echt winters...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Henriette, prachtig die kleuren ook, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog zo'n schitterende tag! Prachtig! Ja, ik ken het weer of geen weer, het uitlaten van de hond hoort erbij, hahaha. Ach ja, als je ziet hoe ze er van genieten en hoe blij ze zijn ... daar doe je het voor toch? En zelf vind ik zo'n lange wandeling in de frisse lucht ook niet erg hoor!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette