zondag 16 december 2012

Pffffffffff daar ben ik weer om gauw mijn blog bij te werken.
Loop wat achter om julie mijn bijdrage voor 7 Tags of Christmas bij Kaarten maken met Tiets te laten zien.
Dit zijn van zulke drukke dagen dat je bijna jezelf voorbij loopt.
Maar goed de bovenste foto   is van dag 4 en hieronder  de Tag van dag 5.
Ik schaam me diep want ik heb geeneens tijd gehad om jullie blog te volgen, maar ik ga nu gauw even rondkijken om jullie creaties te bewonderen.

Gezellig dat jullie bij mij langs kwamen en wens jullie een gezellige dag toe.
Liefs Henriette

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei weer schitterend ,aar van dag 5 is mijn favoriet van deze twee.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn heel mooi hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriette,

    ze zijn weer supermooi hoor...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er weer schitterend uit Henriette, ik vind het helemaal super wat je gemaakt hebt. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vintage tags zijn stuk voor stuk superrrr mooi, Henriette! Heel mooi gedaan! Succes met de voorbereidingen voor de Kerst!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Henriette.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tags zeg! Erg mooi! Die Rosette van Tim Holtz blijft mooi, ook de letters XMAS op de 2e tag is erg gaaf!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette