woensdag 19 december 2012


Hebben jullie vast ook, tijd tekort. Je moet nog even dit en je wil nog even dat, je loopt jezelf voorbij.
Ben ik ook nog eens de gelukkige om vlak na de kerst jarig te zijn samen met mijn zus die negen jaar ouder is dan ik, althans zij is een dag voor mij jarig, hoe kreeg Moeders het voor elkaar! Maar niet alleen wij ook mijn schoonzus de 26e, het feest kan niet op.
Maar aan alles komt een eind dus ook met mijn laatste 2 tags voor 7 Tags of Christmas bij Kaarten maken met Tiets. Het  was even aanpoken een hele week maar vind het toch jammer dat het voorbij is.
De bovenste is mijn Tag voor dag 6.

En deze was voor dag 7.

Maar wat er ook zo leuk aan was, ik viel in de prijzen.
Deze is de winnende Tag van dag 2 geworden:

Ik heb een mal van Joy gewonnen met deze Tag.

Nou lieve volgertjes is wens jullie een gezellige dag, ik ga nu even bij jullie koekeloeren.
Heel hartelijk bedankt weer voor jullie lieve reactie op mijn blog.

liefs Henriette.

8 opmerkingen:

  1. Hi Henriette wat een schitterende TAGsss heb je weer gemaakt. het zijn plaatjes 1 voor 1.
    En gefeliciteerd met je winnende TAG het is een bjoetie, dit heb je verdiend hoor meis ik vind hem echt een juweeltje om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze ontzettend leuk Henriette!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi henriette,
    Wat leuk dat je met een tag gewonnen hebt, het is ook een prachtige tag en de laatste 2 zijn ook weer superss...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whoouw gefeliciteerd en deze is ook heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vertel mij wat, druk, druk, druk en nog eens druk hahaha. Maar meis wat zijn je tags supermooi geworden, ik vind ze allemaal schitterend Henriette.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de gewonnen prijs! Het is dan ook een superrrr mooie tag! De nieuwe tags zien er ook weer helemaal geweldig uit! Voor morgen wat later op de dag hebben ze sneeuw voorspeld. Het wordt de hoogste tijd, want het is al december! Merry Christmas and a Happy New Year! Dat is zeker speciaal zoveel verjaardagen rondom de Kersttijd, jullie blijven zo wel lekker aan het feesten! Geniet ervan!

    Hugs, Laura@USA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Henriette

    Ik ben via HobbyHome op je blog gekomen en ben weg van je creaties. Ik ben dan ook meteen volger geworden zodat ik niets hoef te missen.
    Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te komen kijken, groetjes Hanny

    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb even heeel wat gemist zeg! Wat een gave tags heb je gemaakt! Wow!! Errug leuk!! Liefs Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs kwam en een berichtje heb achter gelaten.
Dank je wel hiervoor.

Lieve groetjes Henriette